Σελίδες

Τετάρτη 25 Μαΐου 2016

REVIEW - Δώρα Περιοδικών Ιουνίου 2016

REVIEW - Δώρα Περιοδικών Ιουνίου 2016.
Δοκίμασα όλα τα δώρα των περιοδικών αυτού του μήνα και αποφάσισα να γράψω ένα μικρό review για τα προϊόντα. 

Οταν κυκλοφορήσουν και τα άλλα περιοδικά σιγά σιγά, θα τα προσθέτω εδώ.
Μπορείτε να προσθέσετε απο κάτω τα δικά σας σχόλια - θετικά ή αρνητικά - και να πείτε ελεύθερα την γνώμη σας για αυτά που έχετε δοκιμάσει κι εσείς.



Φόρεμα απο το περιοδικό ELLE:

Το περιοδικό δίνει δώρο ένα φόρεμα σε χρώματα λευκό ή μπλε για να διαλέξετε.
Οι διαστάσεις του φορέματος είναι 80εκ. x 40εκ. και είναι αρκετά ελαστικό.
Είμαι 1,78 ύψος και μου κάθεται καλά απλά είναι λίγο κοντό. 
Είναι ιδανικό για παραλία. 



Ρουζ απο το περιοδικό Celebrity:

Το ρουζ είναι της εταιρίας Fabb και μπορείτε να διαλέξετε ανάμεσα σε 2 αποχρώσεις. Ροζ ή τερακότα. Πρέπει να το δοκιμάσω στο πρόσωπό μου και να επανέλθω.
Μέχρι στιγμής όμως που το έβαλα στο χέρι μου είδα οτι είναι ωραία η απόχρωση και έντονη (τερακότα) , είναι αρκετά κρεμώδες , απλώνεται εύκολα και έχει καλή διάρκεια.
UPDATE:  
Το ρουζ είναι καλό. Δεν έχω κανένα παράπονο. Το φόρεσα στις 9 το πρωί και μέχρι τις 12 το βράδυ έμεινε στη θέση του. Αρα η διάρκειά του είναι πολύ καλή.
Δεν μου ''στέγνωσε'' στα μάγουλα, ήταν αρκετά κρεμώδες μέχρι το τέλος. Αρα ενυδατικό και κρεμώδες.
Αφήνει μια πολύ ωραία απαλή λάμψη. Απλώνεται επίσης πολύ εύκολα. 
Αλλά, εάν είστε αρχάριες στο μακιγιάζ, προτιμήστε να πάρετε την ρόζ απόχρωση. 
Κι αυτό γιατί η απόχρωση που πήρα, η τερακότα, είναι αρκετά έντονη. Ετσι, αν δεν είστε εξοικειωμένες με το ''δούλεμα'' του πινέλου-να απλώνετε δηλαδή ένα τέτοιο προϊόν με προσοχή- τότε το αποτέλεσμα θα είναι το λιγότερο κωμικοτραγικό. 
Αν δεν το δουλέψετε καλά, να απλωθεί σωστά και να το κάνετε ''blend'' στο σημείο που πρέπει, θα φαίνεστε κόκκινες σαν αστακοί. Εμένα μου πήρε λίγη ώρα να το απλώσω καλά γιατί δεν είμαι συνηθισμένη σε τέτοια προϊόντα στικ καθώς και για τον λόγο ότι έχω πολύ άσπρη επιδερμίδα και μέχρι να το δουλέψω το αποτέλεσμα ήταν πολύ έντονο. 
Ο τρόπος που το εφάρμοσα ήταν ο εξής: Απλωσα την bb μου όπως κάθε φορά, έβαλα κονσίλερ κάτω απ τα μάτια, μετά πήρα το στικ και έκανα μια πολύ λεπτή γραμμή στο μάγουλό μου. Μετά το δούλεψα με ένα κοντό πινέλο και το άπλωσα στο μάγουλο (πάνω κάτω απ την γραμμή που είχα φτιάξει) με αποτέλεσμα να δέσει λίγο και να μην φαίνεται πολύ έντονο. 
Έπειτα, έβαλα πούδρα και ελάχιστο ελάχιστο ελάχιστο! ρουζ απο πάνω (άλλο ρουζ σε σκόνη).
Όλα καλά μέχρι εδώ. 
Επειδή εγώ όμως, λόγω του οτι στο παρελθόν είχα ταλαιπωρηθεί πάρα πολύ με ακμή, είμαι πολύ περίεργη με τα προϊόντα μακιγιάζ. 
Επειδή δεν ξέρω την εταιρία και δεν ξέρω τα συστατικά των προϊόντων της αν κάνουν για το πρόσωπό μου, δεν νομίζω να πολυχρησιμοποιήσω το στικ.
Εχω βρει επιτέλους μετά απο πολλά χρόνια και πολλές δοκιμές τα κατάλληλα προϊόντα καθαρισμού/μακιγιάζ για την δικιά μου επιδερμίδα και το πρόσωπό μου έχει καθαρίσει εντελώς. Ετσι, το μόνο αρνητικό (στην δικιά μου μόνο περίπτωση) είναι αυτό. Οτι δεν θα το ρισκάρω. 
Σαν προϊόν όμως νομίζω είναι καλό και εμένα μου άρεσε αρκετά. Η επιλογή δική σας.



Αντικυτταριδική Κρέμα απο το περιοδικό Cosmopolitan:

Την κρέμα την έχω ξαναχρησιμοποιήσει και στο παρελθόν.
Δεν είναι άσχημη αλλά όπως έχω ξαναπεί, μην περιμένετε θαύματα απο τις κρέμες μόνο. 
Είναι η Swedish Spa Anti cellulite cream with Hydra Care Oriflame σε κανονικό μέγεθος στα 200ml.
Εχει έντονη μυρωδιά και είναι σε μορφή τζελ. 
Το περιοδικό δίνει διάφορα δώρα οπότε μπορείτε να διαλέξετε αυτό που προτιμάτε.


Λιπ γκολς απο το περιοδικό Mirror:

Το περιοδικό στην έκδοση των 3,90€ δίνει δώρο ένα κραγιόν-gloss L.A.Angel.
Υπάρχει σε 2 αποχρώσεις. Ροζ με Νο.01 και Κερασί - που είναι αυτό που βλέπετε στην φωτογραφία - με Νο.02. 
Ειλικρινά, θεωρώ οτι είναι πολλά τα 3,90€ για ένα τέτοιο λιπ γκλος.
Δεν έμεινα ευχαριστημένη. Πέρα οτι δεν μου άρεσε πολύ η απόχρωση, κολλάει αρκετά, γυαλίζει άσχημα, δεν απλώνεται ομοιόμορφα και δεν έχει καθόλου διάρκεια!
Πρέπει όμως να πω, οτι γενικά δεν είμαι φαν των λιπ γκλος, οπότε δεν μπορώ να είμαι και τόσο αντικειμενική. 


Βραχιόλια απο το περιοδικό Glitter:

Το περιοδικό στην έκδοση των 2,90€ έχει δώρο 2 εντομοαπωθητικά βραχιόλια Zanzara band σε μαύρο και καφέ χρώμα. 
Η διάρκειά τους είναι 15 ημέρες και όπως ήταν αναμενόμενο έχουν έντονη μυρωδιά. 
Πήρα αυτή την έκδοση μόνο για να σας δείξω τα βραχιόλια. Σε διαφορετική περίπτωση θα έπαιρνα την έκδοση με την μάσκαρα κι ας είναι πιο ακριβή (3,50€). 


Μάσκαρα απο το περιοδικό InStyle:

Το περιοδικό στην έκδοση των 5,90€ δίνει δώρο μια μίνι μάσκαρα They're real! της Benefit.
Είναι μάσκαρα δείγμα δηλαδή μικρό μέγεθος. Παρ'όλα αυτά είναι στα 4.0g και με κανονικό βουρτσάκι. Την έχει ξαναδώσει και σε παλαιότερο τεύχος σαν δώρο, οπότε σας γράφω ό,τι έγραψα και τότε. Είναι καλή μάσκαρα και στις δικές μου βλεφαρίδες (που είναι μακριές) δίνει πιο πολύ μήκος παρά όγκο. Επίσης, θυμάμαι οτι είναι δύσκολο να την αφαιρέσεις. 


Βραχιόλι απο το περιοδικό Forma:

Το περιοδικό δίνει δώρο ένα βραχιόλι σε 3 σχέδια. 
Είναι ωραίο, το μόνο μου πρόβλημα είναι οτι επειδή ο καρπός μου είναι πολύ λεπτός, αφήνει μεγάλο κενό. Μπορείτε να το πιέσετε (με προσοχή) και να μικρύνετε το βραχιόλι αλλά σε μένα και πάλι είναι λίγο μεγάλο. Πάντως δεν είναι άσχημο.



Πέρλες ρουζ απο το περιοδικό Madame Figaro:

Είμαι φαν. Είναι πολύ ωραίο προϊόν και είμαι ευχαριστημένη. Είχα τις πέρλες με την πιο ανοιχτή απόχρωση και μου άρεσαν. Δίνουν μια καλή λάμψη και με τις πιο σκούρες μπορείτε να φαίνεστε πιο μαυρισμένες. Η απόχρωση Coral είναι για ανοιχτές επιδερμίδες ενώ η Deepest Bronze για σκούρες επιδερμίδες. Η συμβουλή μου? Αν χρειάζεστε ένα προϊόν τύπου μπρόνζερ, πάρτε το. Αν το θέλετε για τώρα και έχετε ανοιχτή επιδερμίδα, διαλέξτε την Coral απόχρωση. Αν το θέλετε για πιο μετά που θα έχετε μαυρίσει ή αν έχετε ήδη σκούρα επιδερμίδα, διαλέξτε την Deepest Bronze απόχρωση.  



Πετσέτα χαμάμ απο το περιοδικό Shape:

Την πετσέτα την έχω σε άλλο χρώμα απο πέρσυ που την είχε δώσει ένα άλλο περιοδικό σαν δώρο.
Την χρησιμοποιώ στην παραλία και θεωρώ οτι είναι πολύ ωραία πετσέτα, παρ'όλο που είναι αρκετά λεπτή. Είναι μεγάλη σε μέγεθος και προτίμησα αυτή την έκδοση απο το να πάρω άλλο ένα σορτσάκι (που ούτως ή άλλως δεν φοράω ποτέ).


Κρέμα σώματος απο το περιοδικό Marie Claire:

Είναι η κρέμα σώματος Giorgio Armani Code στα 75ml. Ωραία μυρίζει αλλά είναι καθαρά καθενός η επιλογή αν θα την διαλέξει. Εγώ για παράδειγμα, θα την δώσω γιατί δεν φοράω πολύ έντονα αρώματα.  


FoxyLady.

6 σχόλια:

  1. ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΡΕΜΑ ΤΟΥ COSMO ΛΕΣ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΕΝΤΟΝΗ ΜΥΡΩΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ Η ΔΥΣΣΑΡΕΣΤΗ? ΤΟ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΡΩΤΑΩ ΚΑΤΙ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τελικά το ρουζ απο fabb πως σου φάνηκε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελίνα τώρα θα το έγραφα. Θα προσπαθήσω να ανεβάσω και το βίντεο σήμερα ή αύριο για να δείτε πώς απλώνεται.

      Διαγραφή
  3. Θα ήθελες να πεις ποια προιόντα χρησιμοποιείς και καθάρισες από ακμή?Ρωτάω γιατί ταλαιπωρούμαι χρόνια...Έχεις κάποιο άλλο blog για θέματα ομορφιας-make up?

    ΑπάντησηΔιαγραφή