Σελίδες

Τετάρτη 22 Ιουνίου 2016

In Style Ιουλίου 2016

Το νέο In Style Ιουλίου 2016 κυκλοφορεί στα περίπτερα σε 3 εκδόσεις.
Η πρώτη έκδοση είναι σκέτο το περιοδικό και κοστίζει 3,90€.
Η δεύτερη έκδοση κοστίζει 4,20€ και έχει δώρο ένα σαμπουάν και μια μαλακτική μαλλιών Olivia 200ml το καθένα (και τα 2 μαζί στην έκδοση).
Η τρίτη έκδοση κοστίζει 6,40€ και έχει δώρο ένα μίνι κραγιόν Yves Saint Laurent σε 2 αποχρώσεις: φωτεινό πορτοκαλί ή κλασικό κόκκινο. 
Αυτό που διάλεξα, το οποίο το βλέπετε και στις φωτογραφίες πιο κάτω, είναι το πορτοκαλί με Νο 13.
REVIEW: Είναι μίνι σε μέγεθος. Το κραγιόν είναι πολύ ενυδατικό, απλώνεται πολύ εύκολα στα χείλη (μεταξένιο) και έχει καλή διάρκεια (έφυγε γρήγορα με απλή χαρτοπετσέτα αλλά άφησε λίγο χρώμα το οποίο δεν έβγαινε εύκολα. Επίσης, απλά φόρεσα το κραγιόν χωρίς να βάλω πούδρα κτλ) Δεν είναι ματ και δεν είναι ακριβώς ''φωτεινό πορτοκαλί''. Φέρνει λίγο προς το ανοιχτό κόκκινο που πιστεύω είναι καλύτερο έτσι απο το να ήταν το κλασικό έντονο πορτοκαλί. Α! έχει και διακριτικό άρωμα. Σαν κραγιόν, είναι καλό, το θέμα είναι να πετύχετε την απόχρωση. Σας έχω βάλει μερικές φωτό πιο κάτω. Εγώ για παράδειγμα που είμαι μελαχρινή με λευκή επιδερμίδα (δεν έχω μαυρίσει καθόλου) δεν μου πολυταιριάζει. 
Όποιο κορίτσι μου στείλει φωτογραφία δικιά της με το κραγιόν φορεμένο ή μη, θα την δημοσιεύσω στο blog μέσα στο post. 
FoxyLady.









2 σχόλια: