Σελίδες

Παρασκευή 3 Ιουνίου 2016

ΑΚΜΗ και θεραπείες – Η δικιά μου περίπτωση

ΑΚΜΗ και θεραπείες – Η δικιά μου περίπτωση.

Κορίτσια, με αφορμή το review που έκανα για το ρουζ σε στικ και την παρακάτω ερώτηση της φίλης μας, γράφω την απάντηση και την δημοσιεύω σαν ανάρτηση για τον λόγο ότι είναι πολύ μεγάλο το κείμενο και το πιο σημαντικό  είναι ότι μπορεί να θέλουν να το διαβάσουν και άλλες κοπέλες.

‘’Θα ήθελες να πεις ποια προιόντα χρησιμοποιείς και καθάρισες από ακμή? Ρωτάω γιατί ταλαιπωρούμαι χρόνια...Έχεις κάποιο άλλο blog για θέματα ομορφιας-make up?’’

‘’Αρχικά να σου πω ότι δεν έχω άλλο blog πέρα από αυτό.
Θα μπορούσα να γράψω ένα άρθρο για τα προϊόντα που χρησιμοποιώ αλλά θεωρώ ότι είναι ανώφελο. Το θέμα με την ακμή είναι ότι είναι διαφορετική για όλους καθώς δεν έχουμε την ίδια επιδερμίδα, ούτε τον ίδιο τύπο ακμής και δεν κάνουν όλα τα προϊόντα για όλους. Έτσι, αν σου έλεγα τι προϊόντα χρησιμοποιώ και τα αγόραζες , το πιο πιθανό είναι να μην σου έκαναν δουλειά. Εγώ για παράδειγμα, δεν είχα ποτέ ακμή στο σώμα, παρά μόνο κάποια σπυράκια στο πρόσωπο για χρόνια. Επίσης, δεν είχα ποτέ ακμή στην εφηβεία. Πρωτοεμφανίστηκε μετά τα 22 μου. Καταλαβαίνεις που το πάω? Παρ’ όλα αυτά μπορώ να σου δώσω μερικές συμβουλές που θεωρώ ότι κάνουν για όλους δουλειά και πίστεψέ με, αν τις κάνεις θα δεις διαφορά. Έστω και λίγο.

1)      Να πλένεις το πρόσωπό σου με ένα ειδικό gel-σαπούνι πρωί και βράδυ. Μην το παραλείπεις ποτέ. Φοράς δεν φοράς make up. Ειδικά στην περίπτωση που φοράς make up, το ντεμακιγιάζ το βράδυ είναι πολύ σημαντικό. Εγώ, ξεβάφομαι κάθε βράδυ προσεχτικά με ένα γαλάκτωμα καθαρισμού. Έπειτα θα πλύνω το πρόσωπό μου με ένα τζελ καθαρισμού. Χρησιμοποιώ το Cleanance gel Avene το μπλε. Και στο γράφω αυτό γιατί θεωρώ ότι και καθαρίζει αλλά και προστατεύει την επιδερμίδα. Στο τέλος, θα απλώσω ένα λαδάκι. Λάδι προσώπου δεν θα τολμούσα να βάλω όσο είχα ακμή. Τώρα όμως που έχω καθαρίσει, το λάδι με βοηθάει σε άλλα πράγματα όπως π.χ. στα κόκκινα σημάδια.
2)      Θα έχεις την δική σου πετσέτα – που δεν θα μοιράζεσαι με κανέναν άλλον και θα την χρησιμοποιείς μόνο για το πρόσωπό σου. Την οποία θα την αλλάζεις αρκετά συχνά. Εγώ την δική μου την αλλάζω κάθε εβδομάδα.
3)      Μια συμβουλή που μου είχε δώσει η φαρμακοποιός μου όσο είχα ακμή, ήταν κάτι τόσο απλό που κάνει τη διαφορά. Ποτέ μα ποτέ μην τρίβεις το πρόσωπό σου στην πετσέτα! Αφού πλυθείς, πάντα θα ταμπονάρεις με απαλές κινήσεις την πετσέτα στο πρόσωπό σου. Η τριβή απ ότι έμαθα , μπορεί να επιδεινώσει την κατάσταση.
4)      Μην πιάνεις ποτέ το πρόσωπό σου κατά την διάρκεια της ημέρας. Τα χέρια μας είναι σχεδόν πάντα βρώμικα και όσο πιάνεις το πρόσωπό σου μεταφέρεις μικρόβια.
5)      Να αλλάζεις τακτικά τα σεντόνια, ειδικά την μαξιλαροθήκη σου και καλό θα ήταν να έχεις δικιά σου που δεν μοιράζεσαι με κανέναν άλλο. Και δώσε προσοχή και στο απορρυπαντικό που χρησιμοποιείς. Μπορεί να μην βοηθάει.
Επίσης, αν τύχει να πέσεις για ύπνο με μαλλιά λίγο..λαδωμένα, να τα πιάνεις με ένα λαστιχάκι για να μην ακουμπάνε και τρίβονται στο πρόσωπό σου όλο το βράδυ.
6)      Όταν ιδρώνεις, ειδικά τώρα το καλοκαίρι, να έχεις μαζί σου χαρτομάντιλα έτσι ώστε να ταμπονάρεις κάθε φορά τον ιδρώτα για να τον βγάζεις από το πρόσωπό σου και να μπορεί να αναπνέει πιο εύκολα η επιδερμίδα. Επίσης, αυτή την εποχή που κάνει ζέστη, καλό είναι να μην φοράς πολύ make up. Όχι πολλές στρώσεις και όχι πολύ πούδρα. Όσο πιο απαλό μακιγιάζ αντέχεις να κάνεις, κάντο.
7)      Κόψε όσο μπορείς την ζάχαρη και να πίνεις πολύ νερό. Ναι, όλοι το λένε, κάνει δουλειά και στην ακμή. Προσωπικά δεν τρελαίνομαι να πίνω νερό. Αλλά τα τελευταία χρόνια, έχω πάντα δίπλα μου ένα μπουκάλι ή ένα ποτήρι και πίνω λίγο λίγο συνέχεια. Με αυτό τον τρόπο έχω συνηθίσει και πάει αυτομάτως το χέρι μου χωρίς να το σκεφτώ και πίνω. Τις περισσότερες φορές, γεμίζω με νερό μια μεγάλη κανάτα και βάζω μέσα φέτες αγγουριού ή λεμονιού. Έτσι έχει πάντα γεύση το νερό μου και το πίνω πιο εύκολα.
8)      Κάτι τελευταίο και λίγο ανορθόδοξο που κάνω και ίσως σε βοηθήσει. Κάθε φορά που βγαίνει ένα μικρό σπυράκι – από αυτά που έχουν πύον μέσα, τα σιχαμένα – και δεν μπορείς να αντισταθείς και το σπάσεις, να βάζεις λίγο οξυζενέ από πάνω.
Όταν έχω ένα μικρό σπυράκι και είναι έτοιμο να σπάσει (κανονικά δεν πρέπει να σπας τα σπυράκια-μπορεί να αφήσουν σημάδι ή να μολυνθούν) το σπάω πάντα με καθαρά χέρια και αφού βγάλω όλο το πύον, παίρνω μια μπατονέτα, την γεμίζω με οξυζενέ και την πατάω πάνω στο σπασμένο ανοιχτό σπυράκι για μερικά δευτερόλεπτα. Το οξυζενέ έχει την ιδιότητα να καθαρίζει και να αποστειρώνει. Την επόμενη μέρα, το σπυράκι έχει εξαφανιστεί. Μπορείς να το βρεις στο φαρμακείο, οξυζενέ για εξωτερική χρήση (το Λανόβα παίρνω εγώ) και κοστίζει κάτω από 1€. Σε καμία περίπτωση μην αρχίσεις να τρίβεις το πρόσωπό σου με αυτό ή να το απλώνεις σε όλο το πρόσωπο. Είναι ασφαλές μόνο τοπικά με μια μπατονέτα για να καθαρίσεις ένα σπασμένο σπυράκι και για τίποτε άλλο.

Τώρα όσο για τα προϊόντα μακιγιάζ κτλ πραγματικά θεωρώ δεν μπορώ να σε βοηθήσω γιατί θα πρέπει να δοκιμάσεις μόνη σου τι σου ταιριάζει και τι είναι κατάλληλο για την επιδερμίδα σου.

Ελπίζω να σε βοήθησα έστω και λίγο και να δεις κάποια διαφορά.

Να θυμάσαι ότι η ακμή συνήθως είναι ορμονικό πρόβλημα και αν ταλαιπωρείσαι καιρό, καλό είναι να επισκεφτείς έναν δερματολόγο ή έναν ενδοκρινολόγο οι οποίοι θα σε κατευθύνουν  που είναι και ειδικοί. Εγώ ούτε αισθητικός είμαι, ούτε γιατρός. Αυτά που σου έγραψα είναι δικές μου συμβουλές και εμπειρίες, που είδα στην δικιά μου περίπτωση.

Εύχομαι να απαλλαγείς σύντομα! J
Μαρία ’’

4 σχόλια:

  1. Σε ευχαριστώ για το χρόνο σου!!! Τα κάνω όλα αυτά που εγραψες εκτος απο 2-3 σημεια. Ασυναισθητα καποια φορες ακουμπαω το προσωπο μου και δεν καταφερνω να προστατευω παντα το προσωπο μου απο τον ιδρωτα γιατι παω γυμναστηριο!Ειμαι ακριβως ιδια περιπτωση,Ακμη κυστικη μετα τα 22...Εχω παρει χαπια ρετινοειδη και αντιβιωση...ολειν εχω φτασει σε σημειο να βγαινει πού και πού καμια κυστη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οπότε σου έχει περάσει λίγο ε? Αυτό με τα χάπια, είχα πάρει κι εγώ χάπια κατά της ακμής απο δερματολόγο και δεν άντεξα πάνω απο 4 μέρες. Τα σταμάτησα αμέσως γιατί έσπασε όλο το δέρμα μου και άρχισε να ξεφλουδίζει (τα χείλη μου που ποτέ μα ποτέ δεν ξεφλουδίζουν -είναι πάντα μαλακά- είχαν ανοίξει!) και το στομάχι μου χάλασε. Δεν μπορούσα να τα συνεχίσω. Προφανώς εσύ άντεξες :) και δούλεψαν. Ελπίζω να καθαρίσεις εντελώς μια και καλή σύντομα!

      Διαγραφή
  2. Δε δούλεψαν όπως θα έπρεπε, χρειάστηκε να πάρω 2 χειμώνες(καλοκαίρι δεν επιτρέπεται)γιατί θεωρώ πως η δερματολόγος φοβόταν και μου έδινε χαμηλή δόση αν και έκανα τακτικά όλες τις εξετάσεις τρανσαμινάσεων συκωτιού(στις οποίες κάνουν κακό τα ρετινοειδή). Γι αυτό το λόγο δεν πιστεύω πως βγήκαν όλες οι κύστες όπως θα έπρεπε, δεν ξεφλούδισα τραγικά και γι' αυτό δεν καθάρισα τελείως. Βγαινουν σπάνια πλεον κύστες και ελάχιστες. Αλλά μου έχουν μείνει κάποια σημάδια, σαν μικρές ουλές. Αυτή την περίοδο βάζω μια κρέμα για ουλές και περιμένω να δω τα αποτελέσματα. Χημικό peeling φοβάμαι να κάνω, δεν εμπιστεύομαι εύκολα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χημικό peeling κι εγώ φοβάμαι να κάνω. Εχω ακούσει οτι αν δεν έχεις καθαρίσει εντελώς μα εντελώς απο ακμή, δεν πρέπει να κάνεις.
      Αν δουλέψει η κρεμούλα για τις ουλές, πες μου να την πάρω.
      Εγώ χρησιμοποιώ για τα σημάδια και τις κοκκινίλες το λαδάκι Bio oil.
      Στην αρχή ήμουν πολύ διστακτική γιατί είχε γίνει τόσος ντόρος που θεωρούσα οτι είναι μόνο αποτέλεσμα καλού μάρκετινγκ και άσε που φοβόμουν να βάλω λάδι στο πρόσωπό μου! Το δοκίμασα όμως και πραγματικά κάνει δουλειά.
      Τις 3 πρώτες μέρες είχα βγάλει μικρά μικρά σπυράκια (αυτά που φεύγουν μόνα τους την επόμενη μέρα) αλλά επειδή ειχα διαβάσει οτι μπορεί να γίνει αυτό, επέμεινα και δεν ξανάβγαλα απο τότε. Το χρησιμοποιώ πάνω απο ένα χρόνο, έχει κάνει δουλειά στις ουλές αλλά και στις κοκκινίλες (τα αποτελέσματα κάνουν μήνες να φανούν-δεν είναι προϊόν που βλέπεις άμεσα αποτελέσματα). Εχει φοβερή φυσική λάμψη το πρωί η επιδερμίδα μου καθώς και όλη μέρα (το εφαρμόζω μόνο μια φορά το βράδυ πριν κοιμηθώ). Είναι σούπερ οικονομικό και καλό προϊόν. Αυτά πάντα στην δικιά μου επιδερμίδα! Αν κάποιος υποφέρει ακόμα απο ακμή, νομίζω θα χειροτέρευε την κατάσταση.

      Διαγραφή